Dagje bus hoppen door Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van borisperu - WaarBenJij.nu Dagje bus hoppen door Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van borisperu - WaarBenJij.nu

Dagje bus hoppen door Auckland

Door: Boris

10 December 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vandaag een dagje de Ho-on / Hop-off bus tour gedaan door Auckland omdat het *vooral in de middag) zou gaan regenen. Lekker zitten in de bussen en een deel van de stad zien. De eerste stop die we maakten was bij Mount Eden. Dit is een mini vulkaan waar je mooi om de (niet meer actieve) krater van 100 meter doorsnede kunt lopen. Gelukkig was het toen nog droog en konden we meteen onze eerste Earth cache van NZ loggen. Daarne eeven in een shopping mall een broodje van de Subway gegeten. Het laatste stuk hebben we in de steeds heviger wordende regen nog een paar caches gevonden en even een biertje gedronken bij de haven. En toen weer even lekker geluierd in het hotel.

Morgen gaan we noordwaarts en afwachten of we weer WIFI hebben. Dan gaat ook voor ons gevoel de echte reis door NZ beginnen.