Nazca lines - Reisverslag uit Nazca, Peru van borisperu - WaarBenJij.nu Nazca lines - Reisverslag uit Nazca, Peru van borisperu - WaarBenJij.nu

Nazca lines

Door: Boris

27 September 2015 | Peru, Nazca

Vandaag gaan we vliegen over de Nazca lijnen.De vlucht is neteen uurtje uitgesteld ivm het weer maar nu komt de zon er door en wordt het lekker warm. Gistermiddag heb ik de begrafenis tour maar even overgeslagen. Lekker een middagje door Nazca geslingerd en even een yoghurtje gedronken en lekker gerelaxed.

Nu dus de vlucht over de lijnen die vooral vanuit de lucht goed zichtbaar zijn. Gisteren onderweg naar Nazca al wel vanuit de uitzichttoren 2 figuren gezien (de hand en de boom). Ook onderweg het Maria Reighe museumpje bezocht waar deze onderzoekster van de Nazca lijnen heeft gewoond en gewerkt.

En dan vanmiddag lekker relaxen en morgenvroeg om half zes ontbijten en om zes uur in de bus voor een rit van 12uur naar Arequipa.