We zijb er! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van borisperu - WaarBenJij.nu We zijb er! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van borisperu - WaarBenJij.nu

We zijb er!

Door: Boris

08 December 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na een zeer lange en vermoeiende reis van 2 dagen (of zoiets) worden we nu om 6u in de morgen wakker in Auckland NZ! Onze reis:

- Vertrek di 6 dec met de bus van 20u die al meteen te laat kwam waardoor we de directe trein naar Schiphol misten.
-21u In de trein er via een mailtje achter komen dat de boeking van het hotel geänuleerd was ivm een niet geldige creditkaart. Bellen en er was nog wel een kamer.
- 23.30u na een half uur in de koude met de shutlebus naar het IBIS Budget Hotel. Echt spartaans ingericht maar wel lekker kunnen slapen.
- Woe 7 dec 5.30u (NL)wekker gaat en op weg naar Schiphol.
- 7.15u inchek start voor onze vluchten naar Singapore en Auckland. Alleen mijn ticket voor het 2e deel kon (net als voor enkele andere mensen) niet geprint worden. Moet u maar regelen in Singapore.
- 8.15u ontbijten in de terminal van de luchthaven nadat we de controles hebben doorstaan.
- 9.40u boarding van de Singapore Airlines A350 en op tijd vertrokken voor een vlucht van 12 uur.
- Donderdag morgen 6 uur local time Singapore geland. We mogen de benen strekken de komende 3 uur en gaan op weg voor mijn ticket.
- 7u (sing) Ticket is geregeld en nu op weg naar de Geocache in de Butterfly Gardens (vlindertuin).
- Even later de cache gevonden! Onze eerste in Azië en even een paar koekjes en water kopen.
-9u incheck en om 9.30u vertrek met de 787van Air New Zeeland naar Auckland. Een kort stukje van maar 9 uur vliegen.
- Onderweg duurt het toch nog wel erg lang en de vermoeidheid slaat toe.
- Donderdag 23.37u geland in Auckland Nieuw Zeeland. Tijdsverschil 12 uur voor op Nederland.
-Daarna door de douane en stikum geen appels o.i.d. meenemen. Uitgebreide controle hierop maar we kunnen door.
-Vrijdga 0.30u verzamelen met de groep en op weg naar het Hotel in de City. We zijn moe!
- Rond 2 uur in de nacht vallen we in slaap.
- om 6 uur worden we wakker en krijg ik van Gine een lekker koje oploskoffie op bed terwijl ik dit verslag schrijf.

Straks gezamelijk ontbijten en de stad verkennen.

Wij kunnen op dit moment niet op de Wats APP en missen dus berichten als deze er zouden zzijn. Voor dringende zaken kunnen jullie ons natuurlijk altijd persoonlijk een SMS sturen. Internet in NZ is namelijk nog niet op het niveau als in NL.

Gr Boris