Jet lag in Peru - Reisverslag uit Trujillo, Peru van borisperu - WaarBenJij.nu Jet lag in Peru - Reisverslag uit Trujillo, Peru van borisperu - WaarBenJij.nu

Jet lag in Peru

Door: Webmaster

11 Oktober 2006 | Peru, Trujillo

Ik heb na de vlucht met overstappen in Lima het gevoel dat ik een jet-lag heb. Wat een verschil: Iquitos (warm, vochtig), Lima (koud, kil) en Trujillo (aangenaam warm en droog met zon). Van uit de Selba vliegen over de Andes en daarna langs de kust wat een verschillen. Ik had steeds een raamplaats dus mooi uitzicht (tusssen het indommelen door). O.a. de besneeuwde toppen van de Andes gezien.

Ik zit nu in Hostel Colonial, een beter hostel dan de vorige. Kost iets meer maar hier zit weer een warme douche in en een afstandsbediening bij de TV. Straks lekker even uitrusten. Meteen voor morgen een tour langs verschillende bouwwerken geboekt. Met natuurlijk Chan-Chan (hoofddoel van het bezoek hier). Goed tot zover de updates uit het zuidwestelijk halfrond.

• 12 Oktober 2006 - 09:06

Gulp En Majo:

Henig an en veel plezier. Belgie komt steeds dichterbij.... tot laters

• 12 Oktober 2006 - 20:56

Bas:

Hoi Boris. Erg leuk om al je verslagen te lezen. Heel veel plezier nog de komende week!

• 13 Oktober 2006 - 08:19

Pap En Mam:

We zijn benieuwd wat je van Chan-Chan vindt.Wij hebben het indertijd nog bezocht, toen het nog niet "geprofessionaliseerd"was. Nog geen toeristische poespas, geen netreegeld, gewoon langs de Panamericana een opgraving... We horen het wel. Je hebt nu wel de tijd om het op je gemak te bekijken! groetjes en liefs van je ouders.
    P.S.We zijn wel erg benieuwd naar de foto's

• 13 Oktober 2006 - 10:19

Nicole:

Hee Boris,
    was eigenlijk op zoek naar de site van iemand anders. Zelf ben ik 2.5 maanden in Huanchaco geweest. Raad je aan de Huacas del Luna y Sol te bezoeken, deze zijn beter bewaard gebleven dan Chan-Chan. 'tis maar een tip.

Groet, Nicole