De zee - Reisverslag uit Chiclayo, Peru van borisperu - WaarBenJij.nu De zee - Reisverslag uit Chiclayo, Peru van borisperu - WaarBenJij.nu

De zee

Door: Webmaster

17 Oktober 2006 | Peru, Chiclayo

Gisteren naar de zee geweest in Puerto Etén. Echt een plaatsje waar niks te beleven is. Wel lekker rustig zonder al die straat handel en verkeer. Terug met een collectivo. gewoon met 6 man in een auto die steeds mensen op pikt en afzet op route naar Chiclayo. Vandaag wil ik weer naar de zee maar dan naar een ander plaatsje. Gewoon proberen of dit met een collectivo kan.

Vanavond met de VIP bus van Linea naar Lima. Vertrek 20.30 aankomst 7.00 uur! een lange busrit. Dan nog een nacht in een hostel en dan donderdagavond naar NL. Jawel het zit er bijna op.

Maar goed eerst nog even eem dagje relaxen aan zee.

• 17 Oktober 2006 - 16:31

Laura:

Nou Boris, tot snel dan! Klinkt allemaal wel erg ok daar :D
    Groetjes Laura, Bjorn en Saartje.

• 17 Oktober 2006 - 18:14

Majo En Gulp:

Hej Boris, jammer dat t nu al bijna afgelopen is voor je. Moeten wij de leuke verhalen weer missen. Maar ach als je terug bent komen de verhalen ook wel. Wij wensen je een hele goede terugreis en we gaan in Belgie wel effe goed bijkletsen!!!

Groetjes Majo en Gulp

• 17 Oktober 2006 - 18:16

Majo:

Oh voordat ik t vergeet: Je moet de groetjes hebben van m'n ouders! Die houden zich ook op de hoogte via deze site!

Groeten van Ine en MarcelMajo