Sipan - Reisverslag uit Chiclayo, Peru van borisperu - WaarBenJij.nu Sipan - Reisverslag uit Chiclayo, Peru van borisperu - WaarBenJij.nu

Sipan

Door: Webmaster

16 Oktober 2006 | Peru, Chiclayo

Gisteren een rondtour gemaakt. Eerst de graven en bouwwerken (of wat er van over is) bij Sipan bezocht, een heel stuk buiten Chiclayo. Een mooie rit er naar toe door de suikerrietvelden. Daarna naar Lambayeque geweest en 2 musea bezocht. Corry ik heb de DVD gekocht! Het Sipan museum is inderdaat echt een aanrader en ook het Bruning museum is zeker goed.

Verder is Chiclayo gewoon een stad, geen avondklok, protesten of iets dergelijks. Wel valt de mogelijkheid om te internetten hier tegen. Er zijn wel internet dingen maar die zitten s`avonds echt stamp vol met locals.

Ik ga zo een busticket proberen te boeken voor een nachtbus die me dan in de nacht van dinsdag op woensdag naar Lima kan brengen. Dan nog een nachtje normaal slapen in Lima en dan donderdagavond met de Iberia terug via Madrid naar NL.

• 16 Oktober 2006 - 16:33

Corry Je Nicht ....:

Boris , je maakt mij helemaal gelukkig... !! DVD gekocht !!!! nou die moeten we maar eens samen bekijken en er van nagenieten.... Nog een goede finale van je reis toegewenst !! See You.... Groet van Corry en Gert