Jungle tour - Reisverslag uit Iquitos, Peru van borisperu - WaarBenJij.nu Jungle tour - Reisverslag uit Iquitos, Peru van borisperu - WaarBenJij.nu

Jungle tour

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

04 Oktober 2006 | Peru, Iquitos

Morgen ga ik een Jungle tour maken met de firma; Camaceba Amazon Tours. Vanochtend eerst een ronje gelopen om te kijken waar je dit kon boeken, Kwam terecht bij dit adres op ¨aanraden van de hostel portier¨.

Vanacht was het erg warm, de ventilator steeds aan gehad. Ik was ook erg moe na de lange dag gisteren, Ook is het wennen aan de nog iets warmere omstandigheden, Ik moet niet echt zeggen dat ik Iquitos erg mooi vind. Het is er druk (motortaxi´s) en er is veel straathandel. Je wordt echt de hele dag aangesproken (niet agressief) voor tours, taxi´s en andere dingen waar ik zelf wel mee kom. Ik denk dus dat ik na de tour weer snel verder trek, Maar goed eerst morgen de tour.

Wat het weer betreft: bij terugkomst in NL wordt het dus echt bibberen. Net vlees net pepersaus gegeten en Yuca fritta. Nu zweet ik het er meteen weer uit. In ieder geval een kwestie van veel (agua) drinken en goed eten. Dit eten en water zit bij de tour in. Hopelijk ook een iets betere slaapplek dan hostel Maflo. Het hostel is echt een soort cellenblok.

Ook een tip hier is om te doen alsof je geen spaans kunt, Je krijgt dan gewoon veel meer informatie en hebt meer tijd om na te denken.

Goed ik ga dus even voor een paar dagen uit de lucht.

  • 05 Oktober 2006 - 07:44

    JG En Mayo:

    We zullen je missen! :)

  • 05 Oktober 2006 - 18:25

    Pap En Mam:

    Hola!
    We hopen dat je van het uitstapje in de jungle geniet. En je hebt gelijk dat Iquitos niet zo'n fraaie stad is, dus snel weer terug naar de bewoonde wereld van de costa.Tot wederhoren, liefs en groetjes, je ouders.

  • 06 Oktober 2006 - 20:40

    Laura:

    Hey Boris!
    Klinkt goed daar! Veel plezier in de jungle ;)
    Groetjes Laura, Bjorn en van Sara een dikke kus aan oom Boris!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Iquitos

Mijn eerste reis

"Mijn Peru reis".

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2006

Thuis

19 Oktober 2006

laatste bericht

19 Oktober 2006

Met de nachtbus naar Lima

18 Oktober 2006

Chebitche in Pimentel

17 Oktober 2006

De zee
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 45864

Voorgaande reizen:

06 December 2016 - 04 Januari 2017

Nieuw Zeeland reis

22 September 2015 - 17 Oktober 2015

Gine & Boris perureis

28 Augustus 2009 - 14 September 2009

Salamanca

26 September 2006 - 20 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: