Verdere plannnen - Reisverslag uit Iquitos, Peru van borisperu - WaarBenJij.nu Verdere plannnen - Reisverslag uit Iquitos, Peru van borisperu - WaarBenJij.nu

Verdere plannnen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

08 Oktober 2006 | Peru, Iquitos

Ik ben weer gehuisvest (of mischien wel gedetineerd) in hostal (/cellencomplex) Maflo. Ik heb nu wel een kamer met een gewoon deurslot en niet met een hangslot. Het beste in de kamer is wel de ventilator die je echt de hele nacht aan laat. Wat een verschil met de nachten in de jungle.

Gisteren even de stad in geweest. Erg druk op zaterdag avond. Leuk om al die peruanen te zien. Eigenlijk was ik best wel moe maar ik dacht dit is toch de laatste avond dat dit kan want maandag ga ik toch naar Trujillo. Nog niet dus.

Vanochtend (net) Wayraperu maar weer eens opgezocht. Dit is namelijk eigenlijk de enige maatschapij waarmee het mogelijk is om in een dag van Iquitos naar Trujillo te komen (op een redelijke tijdstip met een goede aansluiting in Lima). Bleek de vlucht van Iquitos naar Lima voor maandag al vol te zitten (en volgens mij de meeste vluchten naar Lima). Dinsdag en woensdag was wel mogelijk. Gekozen voor woensdag (dit scheelde echt in de prijs). Dus ik ben nog even een paar dagen en nachten in Iquitos.
Aan de ene kant jammer aan de andere kant nog even genieten van de sfeer is ook niet gek. Lekkere een boek lezen en s´avonds wat rondlopen. Mischien nog een of de andere dag trip boeken, ik zie het wel.

Nog even vast de vluchtnrs en tijden:

Wayraperu Woensdag 11 okt 2006
7W525 Iquitos - Lima : 7.00u - 9.30u
7W510 Lima - Trujillo : 12.30u - 13.40u

Het boekingskantoor en ook het hok van de pinautomaat zijn dus voorzien van airco. Als je daar bent is een jas eigenlijk geen luxe en buiten is het dan weer echt warm. In het internet hok hier ook maar even gevraagd of de ventilator aan kon.

Goed tot zover weer even een update vanuit het zuidelijk halfrond. Waar je volgens mij het beste de middag door kunt komen met slapen en genieten van de ochtend en de avonden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Iquitos

Mijn eerste reis

"Mijn Peru reis".

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2006

Thuis

19 Oktober 2006

laatste bericht

19 Oktober 2006

Met de nachtbus naar Lima

18 Oktober 2006

Chebitche in Pimentel

17 Oktober 2006

De zee
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 45880

Voorgaande reizen:

06 December 2016 - 04 Januari 2017

Nieuw Zeeland reis

22 September 2015 - 17 Oktober 2015

Gine & Boris perureis

28 Augustus 2009 - 14 September 2009

Salamanca

26 September 2006 - 20 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: